drukuj

Zrób biznes w Niemczech – konkurs na polskie start-upy

Wystartował projekt Biznes w Niemczech, dzięki któremu przedsiębiorcy i naukowcy będą mogli zdobyć wiedzę na temat niemieckiego rynku. Pięciu autorów najlepszych pomysłów biznesowych wyłonionych w konkursie weźmie udział w trzydniowym wyjeździe studyjnym do Monachium.

– Celem projektu jest zacieśnienie stosunków gospodarczych między Polską a Niemcami, szczególnie rynkiem bawarskim. Dzięki wizycie studyjnej w stolicy Bawarii, merytorycznym spotkaniom z praktykami biznesu w Bawarii oraz nawiązaniu relacji międzynarodowych, polskie firmy mają realną szansę na ekspansję – mówi Justyna Gaj z Agencji JUSTA PR, koordynatorka projektu.

Aby wziąć udział w projekcie należy nagrać krótki filmik z prezentacją swojego pomysłu lub usługi, który autor chciałby wprowadzić na rynek niemiecki. Filmik należy zgłosić korzystając z formularza zamieszczonego na stronie www.bizneswniemczech.pl. W czerwcu 2014 r. kapituła konkursu wyłoni 5 laureatów, którzy otrzymają zaproszenie do udziału w wizycie studyjnej w Monachium. Wyjazd zostanie poprzedzony przygotowaniem laureatów w Business Link – największym akceleratorze biznesu w Europie. Eksperci z tej instytucji będą przez 3 miesiące wspierać laureatów w trzech obszarach: Firma, Wiedza oraz Społeczność. Rynkowa wartość pakietu nagród to 10.000 zł.

Organizatorzy projektu zapewniają laureatom transport i pobyt oraz aranżują spotkania biznesowe w Monachium. Konkurs rozpocznie się w kwietniu. Prace-filmiki prezentujące pomysł na biznes będzie można zgłaszać do końca maja.

Informacje o projekcie Biznes w Niemczech dostępne są w internecie na stronach: www.bizneswniemczech.pl, www.facebook.com/BizneswNiemczech

Kontakt: Justyna Gaj - koordynatorka projektu, j.gaj@justapr.pl tel. 0048 – 509 - 216 - 076

Artykuł o projekcie w gazecie Małych i Średnich Przedsiębiorstw.